05 januar 2011

Utfordring # 13 hos Anonyme Scrappere

Først så vil jeg ønske dere alle et godt nytt år!
Håper det blir et år fyllt med masse scrappe inspirasjon. :D
Jeg har virkelig hatt en pang start på det nye året, eller på vei inn i det nye året. Har laga masse, men kan ikke vise frem noe av det fordi det er til AS utfordringer. Men det kommer.:)
Så over til utfordringen.
Dette er årets første utfordring hos AS og det er Anne som har bestemt utfordringen.
Etter som hun har bursdag i dag så ble temaet "bursdag"
Gratulerer med dagen Anne! ;)
For å se hva de andre jentene i AS har laget og bilde av premien som Anne sponser, gå inn til Anonyme Scrappere.
Å her kommer det jeg har jeg laget, ei eske.
Min kjære sønn, Sebastian bruker jo mme, så jeg har sååå mange esker som bare går i søpla. Men nå bestemte jeg meg for å bruke den til noe fornuftig. Å jammen ble det ikke en søt liten enkel eske utav det.











Papiret er fra Maja Design, blomster, bladene og knotten for og åpne eska med er fra Parirloftet
Stemplene husker jeg ikke helt hvor jeg kjøpte.
Nøkkelen og låsen var en gave, så vet ikke hvor de er kjøpt heller.
Denne skal da fylles med ett eller annet når den skal gis bort.
Kanskje det må bli noe hjemmelaget etter som det står det i bunnen av esken :P


Håper DU vil delta!
Klem fra Ragnhild! :)

4 kommentarer:

  1. Så flott den var, nyydelig dekorert og herlig rufsete og søt. :)

    Tusen takk for gratulasjonen. ;)

    Klem. :)

    SvarSlett
  2. kæmpe rålækker æske du har lavet, flotte farver og pynt
    knus Pia

    SvarSlett
  3. Den var utrolig lekker da Ragnhil!! Deilig blåfarge, nydelig pynta med flotte detaljer..Heldige mottakeren av den !!

    Godt nytt år til deg !!

    KLem, Marianne

    SvarSlett
  4. Kjempe søt eske Ragnhild :)
    God helg -klem-

    SvarSlett