16 februar 2011

Utfordring #16 Scrapp sangen

Her er utfordring # 16 hos Anonyme Scrappere
Tema:
Scrappe sangen
Sponser denne utfordringen med et gavekort på 200,- + et hemmelig stempel.


Jeg har valgt Janelle med sangen Amazing.
Syns den sangen er så fin
Å måtte jo scappe min lille søte som er amazing :)
Brukt 1 setning fra sangen:
"You're so amazing, you shine like a star"


















Papir fra Maja Design, Metall pynt fra Kort & Godt, diverse pynt fra Papirloftet, WOC, Bikuben.



For mer info ta turen innom Anonyme Scrappere.
Ha en fin dag!
Klem fra Ragnhild! :)

6 kommentarer:

  1. Helt nydelige!
    Og for ei skjønn jente.
    Jeg digger stilen din, du er utrolig flink synes jeg:)

    SvarSlett
  2. En nyyydelig LO!! Lekkert pyntet til et søtt bilde:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Utrolig skjønt, Ragnhild!
    Jeg elsker all pynten, nydelige blomster og med metallpynt og andre detaljer, dette er jo til å spise opp! :)

    Klem. :)

    SvarSlett
  4. Kjempe søt lo! Skikkelig jentete:)
    Gleder meg til å bli bedre kjent med deg!

    SvarSlett
  5. NYDELIG!
    Du e fantastisk flink på blomsteroppsett altså!! LEKKERT!

    SvarSlett
  6. Dette var så lekkert altså =)
    Så herlige farger og ikke minst motiv <3

    Har noe til deg i bloggen min!

    SvarSlett