25 mai 2011

DT Barn/Baby Utfordring # 23 hos Anonyme scrappere

Hei Hei alle sammen! :)
Jeg har ikke fått blogga så masse den siste tiden, for det har vært masse sykdom her i hus på både meg og barn. Så tiden har ikke strukket til til og lage noe egentlig. Men nåå har jeg fått laga noe til utfordringen hos AS! :D
Å jeg krysser fingrene for at vi ikke blir syke igjen til neste år :P hehe...
Men ja, det er ny utfordring ute å tema denne gangen er Barn/Baby.
Du kan laga hva du vil så lenge det har med det å gjøre.
For mer info kan du stikke inn til AS bloggen å se, å dere må jo bare inn dit for å se de lekkre kortene til de andre jentene. :)
Her er mitt kort, litt enkel stil. Passer perfekt til jenta som skal få det :)
Maja ark, blomster fra WOC, magnolia stempel, farga med distress ink.
Her er sponsorene vi har med oss denne gang.

som sponser med 5 stempler
og
med en gavesjekk på 10 pund

og til sist :

Bronse: Anonyme Scrappere
Da er det bare og slenge seg med folkens.
Klem fra Ragnhild! :)

2 kommentarer:

  1. Noe såå nyyydelig Ragnhild. Liker kjempegodt den måten du lar papirene overlappe hverandre veldig diskre. Et syn av et kort med så mange flotte detaljer og farger selv om det er så lyst å fint.

    Ønsker deg en god uke, og krysser fingrene forat dere alle nå holder dere friske !!

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  2. Oj vilken rolig utmaning ska s eom jag hinner ta tag i den!! Ska ju ändå göra ett litet kort till en kompissom fått bebis. =o)
    Trist att ni varit sjuka hoppas ni får hålla er friska nu!
    KramMalin

    SvarSlett