07 september 2011

Julepose :) (DT- Papirplaneten)


Nå har jeg starta med jule ting :)
Tenk det er bare 3 mnd til 1 desember :D
Kjenner jeg gleder meg til julen.
wiiiiii
Pynting, julemat og PAKKER ;) hihi...
Så på tide og starte med julekort, poser og diverse for å komme i mål i god tid før jul.
Her er det en pose som jeg laga i går kveld.
Fant jo ut at jeg skulle lage meg et eget jule trykk.
Å det måtte jo testes med en gang :)




Nydelige Tilda!




Pion ark, + noteark og rester, Magnolia trykk fraga med distress re inkere, MS punch, snøkrystall punch,
diverse stempler, kaffetags, blonder og bånd, liquid pearls - white opal, stickles, distress pute til svering av kanter og spraya hele posen med glimmermist til slutt.
Trykke hvor det står gledelig jul, har jeg laga selv og det finner du HER!
Det har jeg farga med promakers.

Å bloggen til papirplaneten finner du HÆR! :)

Ha en fin dag!
Klem fra Ragnhild! :)

6 kommentarer:

  1. En alldeles nydelig pose du har laga:-))
    Du har fått til et skikkelig vinteraktig utrykk på pyntinga!! Lekkert:-))

    SvarSlett
  2. Oi, oi noe så vakkert! Kjempefint det stempelet du har laget, og kan brukes til alt i julekreasjoner hmmm... får se om jeg får printet ut dette og henvise til deg da så klart!
    Jeg fikk virkelig kreativiteten tilbake etter treffet, er nå i gang med ny LO da med glimmermist.
    Ha en fin dag!
    Merete

    SvarSlett
  3. Wow for en flott julepose og du er kjempeflink til å fargelegge, jeg blir helt stum:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  4. Oooojjjjj...denne er utrolig vakker!!! Fantastisk design og fargeleggingen din er bare helt super. Klem...Mona

    SvarSlett