12 september 2011

Posen med det rare i giveaway!


For og feire at en av mine favoritt årstider er i anmarsj her nå,
så har jeg en liten overaskelse på lur ;)
POSEN MED DET RARE I! hihi...
Ikke at det er så mye rart i den, den er heller fylt med lekkert scrappe stæsj :D
Skal ikke røpe hva det er oppi :P
Det er nemlig hemmelig til den som får den åpner den ;)
Kan bare si at det er ting jeg stadig bruker på mine kreasjoner! :P



Alt du trenger og gjøre for og være med er:

1. Legg til bildet i din blogg og li
nk til dette innlegget.
2.Legg deg til i inlinkz.
3. Skriv en kommentar under dette innlegget.
4. Bli følger av bloggen min!
(hvis du vil) ;)


Posen med det rare i givaway varer til 29 sept kl 18.00
Alle kan bli med ;)

Klem fra Ragnhild! :)







25 kommentarer:

  1. Ja dette kan bli spennende....og se hva som havner oppi postkassa mi...hihi.. :D
    Følger har jeg vært lenge =)

    Klem

    SvarSlett
  2. Har fulgt den fine bloggen din lenge, spennende med gave pose med ukjent innhold.

    SvarSlett
  3. Er allerede følger av denne hærlige bloggen, og hadde vert veldig glad i å vinne noen av dine favoritter ♥♥

    SvarSlett
  4. Klart eg vil bli med på denne overraskelsen :)
    Er følger frå før av og har reklamert for overraskelsen i sidebar.
    PS: Har ein overraskelsescandy i bloggen min også viss du vil bli med. Kjekk måte å bytte scrappestæsj på :)

    SvarSlett
  5. Spennende.
    jeg har link i bloggen og følger er jeg.

    SvarSlett
  6. ohh wow....
    i have joined :)
    posted on sidebar
    thanks for chance to win

    SvarSlett
  7. Så klart jag vill va med och försöka vinna hemliga påsen :) Är redan följare och länkar till min sidebar.

    SvarSlett
  8. Ååå så spennende da.... den vil jeg gjerne være med på!
    Linker i min sidebar.

    SvarSlett
  9. tjo hooo.....
    kor artig --- håper det er min postkasse som får brev ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
  10. Klart jeg blir med å prøver lykken...

    SvarSlett
  11. Ååå morro Ragnhild :) selvsagt må jeg teste vinnerlykken her :) weeee spennnende
    klem, Anja

    SvarSlett
  12. Liker sånne hemmelige poser!
    følger, bilde og link er ordnet for at pakken kan havne i postkassen min :D
    Tusen takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  13. Så gøy å oppdage flotte blogger! Og jammen fant en super tutorial på båndbok, som jeg har ønsket meg så lenge. Spennende med en hemmelig candy, og må selvfølgelig prøve meg jeg også. Så snillt av deg :) Blir gjerne en følger av bloggen. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Så spennende! Jeg vil gjerne være med på trekningen, hadde vært veldig flott å få en scrappeoverraskelse :-) Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  15. JEg er gjerne me:)
    Kommenterer og linker

    tvitvi

    klem fra Lill

    SvarSlett
  16. Jeg er gjerne med :) lagt til i innliks(?) kommentar og link fra min blogg. Hilsen nina

    SvarSlett
  17. Oi så spennende med suprise giwe away ;) jeg har lagt til bilde med link hit i min blogg og er blitt følger :)

    Hilsen Christine.

    SvarSlett
  18. Jeg elsker overraskelser.... :) Krydser fingre ;)

    SvarSlett
  19. Å, nå fikk jeg det til å kommentere, da jeg gjorde som du foreslo...:)
    Fantastisk med giveaway og punktene er oppfyllt:)
    Takk for at du finns:)
    klem,
    Synnøve

    SvarSlett
  20. Nice gift! :)
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlett
  21. Also I sign up for these super candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  22. wow! amazing !
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  23. Spennende med en hemmelig candy da;) Er med jeg;) Klem

    SvarSlett